Ofte stillede spørgsmål

Quick-guide til ændring af dit abonnement

Du ændrer leveringsadresse via “Mit Abonnement” med knappen “Ændre levering” i sektionen “Dit abonnement”

Ændringer skal senest ske (inden betaling) 12 dage før levering

Gå til Mit Abonnement

Ønsker du at vælge retter*, kan dette gøres via “Mit Abonnement” med knappen “Vælg retter” i sektionen “Oplysninger”.
Se vores video om hvordan du vælger retter.

OBS: Valg af retter skal ske senest til midnat på betalingsdatoen.

*Valg af retter er udelukkende til Familiekassen.

Gå til Mit Abonnement

Ønsker du at ændre i antal dage eller personer, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Ændre Måltidsboks” i sektionen “Dit Abonnement”.

Efter valg, skal du gennemfører betalings processen og bekræfte dine leverings oplysninger.

Gå til Mit Abonnement

Ønsker du at ændre i dine fravalg, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Ændre Måltidsboks” i sektionen “Dit Abonnement”.

Efter valg, skal du gennemfører betalings processen og bekræfte dine leverings oplysninger.

Gå til Mit Abonnement

Skal du i sommerhus, eller har du brug for at springe leveringer over inden for de næste 13 uger, så kan du bruge vores “Feriekalender” til at vælge de leveringsuger, du ønsker at springe over.

Hvis du har brug for hjælp, har vi lavet en video, som viser hvordan du bruger feriekalderen.

Du finder feriekalenderen på “Mit abonnement” i sektionen “Feriekalender”.

Gå til Mit Abonnement

Du ændrer dørkode via “Mit Abonnement” med knappen “Ændre levering” i sektionen “Dit abonnement”.

Gå til Mit Abonnement

Tryk på “skift betalingskort” – “anvend ny betalingsmetode” og tryk “skift” så kommer der et nyt billede op, hvor du kan indtaste det nye kort.
Hvis du vil betale med mobilepay, trykker du ud for hvor der står “mobilepay”.

Gå til Mit Abonnement

Hvis din automatiske betaling fejler, og du betaler manuelt for sent, risikere du desværre at den ikke bliver leveret på den næstkommende levering. Oplever du problemer med betalingen, skal du kontakte kundeservice på info@sundtakeaway.dk

Ønsker du at stoppe dit abonnement, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Stop abonnement” i sektionen “Handlinger”.

Stopper du dit abonnement kan vi ikke garantere samme pris som nuværende.

Gå til Mit Abonnement

Andre ofte stillede spørgsmål

Hvis du oplever, at der mangler noget i din måltidskasse, skal du skrive ind på reklamation@sundtakeaway.dk hvad der mangler.

*HUSK at påføre det telefon nummer du har bestilt i.

Din/jeres måltidskasse leveres fra søndag kl. 08.00 til kl. 16.00 søndag i hele landet(brofaste øer).

Du kan altid se din næste levering på “Mit Abonnement”

Gå til Mit Abonnement

Oplever du at din måltidskasse ikke er blevet leveret, skal du skrive ind på levering@sundtakeaway.dk

*HUSK at påføre det telefon nummer du har bestilt i.

Hvis du har brug for hjælpe til at bestille vores familiekasse, har vi lavet en video, som viser, hvordan du laver en bestilling på vores hjemmeside.

Hvis opgangen er aflåst, der hvor du bor, vil fragtmanden som det første ringe på. Hvis ikke du er hjemme, vil han ringe til nummeret tilknyttet ordren. Men ellers har du mulighed for at svare på et link i den sms, du får tilsendt et par dage før – her kan du aftale nærmere med fragtmanden.

Du modtager en sms, hvor du kan følge med i leveringen af din måltidskasse

Priserne varierer alt efter hvilken måltidkasse du ønsker.

Alle vores måltidskasser er abonnementsløsninger. På familiekassen har vi en deadline, der hedder 12 dage fra betaling til levering, og der trækkes pengene automatisk hver onsdag.

De andre måltidskasser har en deadline på 8 dage, og der trækkes automatisk hver søndag.

Har du brug for vores hjælp?

Har du generelle spørgsmål til vores måltidskassekoncept, er du altid velkommen til at kontakte os på info@sundtakeaway.dk eller ringe til kundeservice på telefon 88 63 80 03.

Hvis du ikke har modtaget din levering, skal du kontakte os snarest på levering@sundtakeaway.dk,så vi har mulighed for hurtigst muligt at få det løst og få din levering frem til dig.

Har du oplevet ødelagt emballage eller manglende varer skal du kontakte os på reklamation@sundtakeaway.dk,Så vil vi hurtigst muligt få kigget det igennem og vende retur.

Ønsker du at komme i kontakt med vores markedsføring eller forhøre om muligheden for eventuelle sponsorater kan du kontakte Celina på marketing@sundtakeaway.dk

Er du leverandør af eksempelvis råvare eller produktionsudstyr kan du kontakte os på produktion@sundtakeaway.dk

Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. Mail til job@sundtakeaway.dk

For øjeblikket har vi ingen ledige stillinger

Sundtakeaway Måltidskasser
Industrivej 27
8963 Auning

Bankforbindelse:
Sparekassen Kronjylland
Reg. nr. 9324 Kontonr. 0017277561

Åbningstider

Mandag
09.00 – 16.00
Tirsdag
09.00 – 16.00
Onsdag
09.00 – 16.00
Torsdag
09.00 – 16.00
Fredag
09.00 – 15.00
Lørdag
Lukket
Søndag
Lukket