Quick-guide til ændring af dit abonnement

Leverings adresse

Du ændre leverings adresse via “Mit Abonnement” med knappen “Ændre levering” i sektionen “Dit abonnement”

Gå til Mit Abonnement
Valg af retter (Familiekassen)

Ønsker du at vælger retter, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Vælg retter” i sektionen “Oplysninger”.

Valg af retter er udelukkende til Familiekassen.

Gå til Mit Abonnement
Antal dage eller person

Ønsker du at ændre i antal dage eller personer, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Ændre Måltidsboks” i sektionen “Dit Abonnement”.

Efter valg, skal du gennemfører betalings processen og bekræfte dine leverings oplysninger.

Gå til Mit Abonnement
Fravalg af fisk og svinekød

Ønsker du at ændre i dine fravalg, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Ændre Måltidsboks” i sektionen “Dit Abonnement”.

Efter valg, skal du gennemfører betalings processen og bekræfte dine leverings oplysninger.

Gå til Mit Abonnement
Feriekalender

Skal du i sommerhus eller har du brug for at springe leveringer over inden for de næste 13 uger, så kan du bruge vores “Feriekalender” til at vælge de leveringsuger du ønsker at springe over.

Du finder feriekalenderen på “Mit abonnement” i sektionen “Feriekalender”

Gå til Mit Abonnement
Dørkode eller besked til fragtmand

Du ændre dørkode og/eller besked til fragtmand via “Mit Abonnement” med knappen “Ændre levering” i sektionen “Dit abonnement”

Gå til Mit Abonnement
Betalingskort

Du ændre leverings adresse via “Mit Abonnement” med knappen “Ændre levering” i sektionen “Dit abonnement”

Gå til Mit Abonnement
Fejlet betaling

Hvis din automatiske betaling fejler, og du betaler manuelt for sent, risikere du desværre at den ikke bliver leveret på den næstkommende levering. Oplever du problemer med betalingen, skal du kontakte kundeservice på info@sundtakeaway.dk

Stop abonnement

Ønsker du at stoppe dit abonnement, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Stop abonnement” i sektionen “Handlinger”.

Stopper du dit abonnement kan vi ikke garantere samme pris som nuværende.

Gå til Mit Abonnement

Andre ofte stillede spørgsmål

Der mangler noget i min kasse

Hvis du oplever, at der mangler noget i din måltidskasse, så skal du skrive ind på reklamation@sundtakeaway.dk hvad der mangler.

*HUSK at påføre det telefon nummer du har bestilt i.

Hvornår leveres måltidskassen?

Din/jeres måltidskasse leveres fra søndag kl. 05.00 til kl. 14.00 søndag i hele landet.

Du kan altid se din næste levering på “Mit Abonnement”

Gå til Mit Abonnement
Min måltidskasse er ikke blevet leveret?

Oplever du at din måltidskasse ikke er blevet leveret, skal du skrive ind på levering@sundtakeaway.dk

*HUSK at påføre det telefon nummer du har bestilt i.

Aflåst opgang?

Hvis opgangen er aflåst der hvor du bor, kan fragtmanden sætte måltidskassen ude foran hoveddøren.

Ønsker du at give DAO adgang til din opgang, kan du følge nedenstående anvisninger.

DAO stiller et ”nøglemodul” til rådighed, hvor du via et link går ind og registrerer en nøgleforsendelse. Her får du en kode, som du skal skrive på en boblekuvert, hvor du putter nøglen i og så indleverer denne i en DAO pakkeshop. Når DAO har modtaget og registreret nøglen, så informerer DAO dig om, at de nu har nøglen og du er klar til at modtage pakker. Her er link til nøgler: https://www.dao.as/privat/labelless-kode-til-indsendelse-af-nogle

Hvad skal de gamle flamingokasser?

Vi bestræber os på at tage så mange kasser med retur som muligt, dog er det ikke altid at chaufføren har plads til flere tomme kasser.

Du kan opleve at kasserne ikke bliver taget med retur og er derfor altid velkommen til at kassere kassen og hæfter ikke for denne.

*VI TAGER PT. IKKE KASSERNE MED RETUR GRUNDET COVID-19

Pris og betaling?

Priserne varierer alt efter hvilken måltidkasse du ønsker.

Ved Slankepakken & Hverdagskassen betales hele beløbet med det samme og du vælger selv om du ønsker en uge eller 4 uger.

Familiepakken er et abonnement og trækkes derfor automatisk beløbet hver uge onsdag kl. 00.00, du betaler Familiepakken 12 dage før.

Har du brug for vores hjælp?

Generelle henvendelser

Har du generelle spørgsmål til vores måltidskassekoncept, er du altid velkommen til at kontakte os på info@sundtakeaway.dk eller ringe til kundeservice på telefon 88 63 80 03.

Manglende levering

Hvis du ikke har modtaget din levering, skal du kontakte os snarest på levering@sundtakeaway.dk,så vi har mulighed for hurtigst muligt at få det løst og få din levering frem til dig.

Reklamation

Har du oplevet ødelagt emballage eller manglende varer skal du kontakte os på reklamation@sundtakeaway.dk,Så vil vi hurtigst muligt få kigget det igennem og vende retur.

Sponsorater og markedsføring

Ønsker du at komme i kontakt med vores markedsføring eller forhøre om muligheden for eventuelle sponsoraterkan du kontakte Lene på marketing@sundtakeaway.dk

Indkøb og produktion

Er du leverandør af eksempelvis råvare eller produktionsudstyr kan du kontakte os på produktion@sundtakeaway.dk

Søg job

Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. Mail til job@sundtakeaway.dk

For øjeblikket har vi ingen ledige stillinger

Sundtakeaway Måltidskasser
Industrivej 27
8963 Auning

Bankforbindelse:
Sparekassen Kronjylland
Reg. nr. 9324 Kontonr. 0017277561

Åbningstider

Mandag
09.00 – 16.00
Tirsdag
09.00 – 16.00
Onsdag
09.00 – 16.00
Torsdag
09.00 – 16.00
Fredag
09.00 – 15.00
Lørdag
Lukket
Søndag
Lukket