HANDELSBETINGELSER

Første levering med en rabatkode
Første levering på familiekassen tilbydes i perioder med rabat. Tilbuddet kan dog kun benyttes 1 gang pr. husstand og er forbeholdt nye kunder.

Abonnement

Vi trækker automatisk beløbet på alle vores måltidskasser, da familiekassen, vægttabskassen, bootcamp og hverdagskassen er abonnementsordninger.

Betaling

Du kan betale på to forskellige måder:

Kortbetaling. Vi modtager følgende kort: Dankort, Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro, JCB
eller Mobilepay.
Bemærk: vi har forudbetaling på alle vores måltidskasser.
Når du har betalt, får du en bekræftelse per email på, at din betaling er modtaget.

Abonnementsbetaling
Aftalen
Når du bestiller en måltidskasse, får du automatisk en ny måltidskasse på de valgte dage, og det vil du forsætte med, medmindre du vælger at opsige dit abonnement.
Ved køb giver du Sundtakeaway.dk lov til løbende at trække betaling for dit medlemskab/abonnement, indtil du opsiger din/dit abonnementsaftale/medlemskab.

Opsigelse
Der er INGEN binding hos Sundtakeaway.dk med mindre andet står beskrevet på produktet. Du kan altid opsige dit abonnement, med mindre du er i en bindingsperiode.
Ønsker du at opsige dit abonnement skal dette gøres senest 13 dage før din næste levering.
Ønsker du at opsige dit abonnement hos Sundtakeaway.dk, skal du logge ind på din konto og trykke på “stop abonnement”, på det abonnement du ønsker opsagt. Når du har trykket “stop abonnement”, kommer der en bekræftelse på skærmen om, at du nu har opsagt dit abonnement. Du kan også sende din opsigelse i en e-mail til info@sundtakeaway.dk
I mailen skal du skrive, at du ønsker at opsige dit medlemsskab og informere os om nedenstående oplysninger:
Dit medlemsnummer
Den email du har tilmeldt dig med
Dit fulde navn
Herefter stopper abonnementet, og der vil ikke blive trukket flere penge, dog vil den levering, som du har betalt forud for, altid komme.
BEMÆRK at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode at returnere din Måltidskasse, eller at lade undlade betaling. Du vil derfor hæfte for Måltidskasserne, returfragten og ny forsendelses fragt.
Pris og betalingsbetingelser
Alle priserne er angivet i danske kroner og er inkl. moms. Det er dit ansvar at der er i hver uge, er penge på den konto som er tilknyttet det betalingskort som du har benyttet ved tilmelding, således vi kan trække betalingen.

Manglende betaling:

Ved manglende betaling modtager du ikke noget mad. Derfor er det vigtigt at du husker at betale til tiden.
*Hvis din betaling overgår til vores inkasso partner, frafalder eventuelle tilbud og du vil blive opkrævet det fulde beløb for disse.

Rabatkode & tilbud

Rabatter/rabatkoder kan ikke bruges på i forvejen nedsatte varer eller tilbud

Erstatningsvarer

Det kan ind imellem være nødvendigt for os at anvende en anden råvarer i din mad end den, vi havde planlagt, og den der står foreskrevet på menuplanen. Det kan være grundet kvalitets og sæsonmæssige årsager, eller at vi ikke har fået det rigtige antal hjem.

Levering

Vi leverer pakkerne i hele Danmark (undtagen ikke brofaste øer). Levering af pakkerne sker i tidsrummet søndag kl. 08.00 – søndag kl. 16.00.

Kontakt os pr. mail hvis du er i tvivl om levering.

Aflåst opgang

Hvis opgangen er aflåst, der hvor du bor, vil fragtmanden som det første ringe på, hvis ikke du er hjemme, vil han ringe til nummeret tilknyttet ordren. Men ellers har du mulighed for at svare på et link i den sms, du får tilsendt et par dage før – her kan du aftale nærmere med fragtmanden.

Dørkode

Er der en kode til opgangen, skriver du det blot i kommentaren ved bestilling.

Placering af kassen

Ønsker du at modtage dine varer et andet sted end foran din dør, kan du i de fleste tilfælde godt lave en særlig aftale herom.

Holdbarhed

Maden bliver naturligvis pakket ved korrekt temperatur og den leveres i en kasse vedlagt is, således at du ikke behøver at være hjemme på leveringstidspunktet. Vi gør brug af Gordon Delivery, deres leveringsbiler kører med køl, så vi sikrer, at din mad altid kommer frem helt afkølet.

I den kolde periode af året kan emballagen holde den rette temperatur i flere dage ved opbevaring udenfor.
Det afgørende er, at der er is i pakken sammen med maden. Sæt eventuelt alt maden ind i køleskabet, hvis du har plads til det. Så kan du fint gemme maden i et par dage.

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret på madvarer leveret ved Sundtakeaway.

Reklamation

Du har lov til at klage over fejl og mangler på en vare. Det gælder selvfølgelig kun, hvis det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. For fødevarer begrænses reklamationsretten til varens naturlige holdbarhedsperiode. Hvis du har en reklamation på din vare, så skal du sende en mail til reklamation@sundtakeaway.dk. Du skal skrive dit kundenummer eller telefonnummer, og hvad du mener, der er galt med varen.

Reklamation skal ske inden for rimelig tid.

PERSONDATAPOLITIK

Bruger Sundtakeaway cookies, og bliver jeg overvåget af logstatistiksoftware? Ja, vi bruger cookies, for at vi kan genkende dig og lade dig klikke rundt og se dine varer til levering uden, at du skal logge på.

Ja, vi bruger logstatistik software, men vi kan ikke følge din specifikke færden rundt. Vi bruger det for at kunne se tendenser i, hvordan vores hjemmeside bruges, så vi hele tiden kan gøre den bedre.
Hvad er en cookie?

Det er en lille tekstfil, som lagres på din computer. Når du kommer tilbage til www.sundtakeaway.dk, kigger systemet efter denne fil, og hvis den er der, ved systemet, at du har besøgt os før. Der står ikke personlige oplysninger om dig i denne cookie, og vi kan ikke specifikt spore dig rundt på hjemmesiden.
Hvilke oplysninger gemmer Sundtakeaway om mig?

For at vi kan levere varer til dig, skal vi vide disse ting om dig: navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse

Derudover registrerer vi, når du får ændret abonnement. Alt sammen for at kunne give dig en bedre service.
Mens vi har dem liggende, har de fleste ansatte hos Sundtakeaway adgang til dine oplysninger, og de ligger ikke krypteret.
Vi gemmer IKKE oplysninger om dine kreditkortnumre.
Vi registrerer IKKE personfølsomme oplysninger om dig.
Vi giver IKKE dine oplysninger videre til tredjemand, medmindre dette sker som følge af en omstrukturering af Sundtakeaway eller en hel eller delvis overdragelse af virksomheden.

NÅR DU AFGIVER OPLYSNINGER TIL Sundtakeaway VIA WEBSITET

Når du sender oplysninger til os via websitet, sker dette via ukrypterede forbindelser. Kun når du betaler online med betalingskort, sker dette via en krypteret forbindelse.

Persondataloven indeholder regler om ret til indsigt, ret til at gøre indsigelse mod en behandling af personoplysninger og ret til i særlige tilfælde at få berigtiget oplysninger. Retten til indsigt indebærer bl.a. en ret for den registrerede til at få oplyst, om der behandles oplysninger om vedkommende, hvilke oplysninger der behandles, formålet med behandlingen mv. Såfremt man ønsker at gøre brug af disse rettigheder, skal man rette telefonisk eller skriftlig henvendelse til Sundtakeaway.

E-markedsføring:
Ønsker du ikke længere at modtage vores nyhedsbrev, og reminder på tilmelding, da skal du skrive en email til Sundtakeaway